עובד/ת יקר/ה יש למלא את הטופס הנ''ל רק לאחר אישור מחלקת משאבי אנוש
בעת קליטתך לעבודה עלייך למלא ולחתום על הטפסים הבאים:
1. טופס 101 (יש לשים דגש על פרטים מהכנסות נוספות).
2. שאלון אישי למועמד, הכולל פרטי חשבון בנק מלאים ואסמכתא מהבנק(צילום צ'ק).
3. חתימה על טופס שמירה על סודיות.
4. טופס הצטרפות להסתדרות.
5. טופס הצהרת בריאות.
6. במידה והינך קרוב משפחה של עובד אחר במועצה עלייך לחתום על טופס ''אישור העסקת קרובי משפחה''.
7. במידה וזו עבודתך היחידה עליך לחתום על טופס הצהרה על עבודה יחידה.
בעת הגשת טפסי קליטה לעבודה עלייך לצרף את המסמכים הבאים(מומלץ להכינם מראש)
1. קורות חיים.
2. אישור רפואי על כשירות לעבודה.
3. תיאום מס הכנסה(במידה ויש הכנסה נוספת).
4. צילום ברור של תעודת הזהות כולל הספח.
5. אישור על תואר אקדמאי ו/או תעודה מקצועית/בגרות, בהתאם לדרישות התפקיד.
6. אישור הכרה בתואר ממשרד החינוך במידה והתואר לא מהארץ.
7. אישורי ותק ממקומות עבודה קודמים, הכוללים: תקופת העסקה + העיסוק במקומות אלה, מעל 33% משרה.(הכרה בוותק לשכר הינה ע''פ הכללים של עובדי רשות)
8. טופס מביטוח לאומי- '' תקופות עבודה ופרטי מדווחים''.
9. אישור על שירות צבאי, או שירות לאומי לצורך וותק לשכר( לקבלת אישור על וותק צבאי, ניתן להיכנס לאתר אישורים צה''ל).
10. טופס הצטרפות/המשך חברות מקרן פנסיה, או טופס העברת בעלות מביטוח מנהלים , על עובד זכאי לבחור קופת פנסיה כרצונו, באם לא תבחר קופה ספיציפית, תיבחר אוטומטית בירית המחדל.
11. באם תפקידך מזכה באחזקת רכב(באישור הרשות) יש להמציא רישיון רכב + ביטוח+ רישיון נהיגה ורישוי רכב אשר בבעלותך.
12. לפני תחילת העסקתך במועצה עליך לפגוש את ראש הרשות - מר יוסף אסרף להיכרות.
יש להמציא את כלל המסמכים הרלוונטים עד למועד תחילת העבודה, ללא כלל הטפסים לא ניתן יהיה להתחיל עבודה ברשות.