עובד/ת יקר/ה יש למלא את הטופס הנ''ל רק לאחר אישור מחלקת משאבי אנוש

בעת קליטתך לעבודה עלייך למלא ולחתום על הטפסים הבאים:

1.  טופס 101 (יש לשים דגש על פרטים מהכנסות נוספות).

2. שאלון אישי למועמד, הכולל פרטי חשבון בנק מלאים ואסמכתא מהבנק(צילום צ'ק).

3. חתימה על טופס שמירה על סודיות.

4. טופס הצטרפות להסתדרות.

5. טופס הצהרת בריאות.

6. במידה והינך קרוב משפחה של עובד אחר במועצה עלייך לחתום על טופס ''אישור העסקת קרובי משפחה''.

7. במידה וזו עבודתך היחידה עליך לחתום על טופס הצהרה על עבודה יחידה.

בעת הגשת טפסי קליטה לעבודה עלייך לצרף את המסמכים הבאים(מומלץ להכינם מראש)

1. קורות חיים.

2. אישור רפואי על כשירות לעבודה.

3. תיאום מס הכנסה(במידה ויש הכנסה נוספת).

4. צילום ברור של תעודת הזהות כולל הספח.

5. אישור על  תואר אקדמאי ו/או תעודה מקצועית/בגרות, בהתאם לדרישות התפקיד.

6. אישור הכרה בתואר ממשרד החינוך במידה והתואר לא מהארץ.

7. אישורי ותק ממקומות עבודה קודמים, הכוללים: תקופת העסקה + העיסוק במקומות אלה, מעל 33% משרה.(הכרה בוותק לשכר הינה ע''פ הכללים של עובדי רשות)

8. טופס מביטוח לאומי- '' תקופות עבודה ופרטי מדווחים''.

9. אישור על שירות צבאי, או שירות לאומי לצורך וותק לשכר( לקבלת אישור על וותק צבאי, ניתן להיכנס לאתר אישורים צה''ל).

10. טופס הצטרפות/המשך חברות מקרן פנסיה, או טופס העברת בעלות מביטוח מנהלים , על עובד זכאי לבחור קופת פנסיה כרצונו, באם לא תבחר קופה ספיציפית, תיבחר אוטומטית בירית המחדל.

11. באם תפקידך מזכה באחזקת רכב(באישור הרשות) יש להמציא רישיון רכב + ביטוח+ רישיון נהיגה ורישוי רכב אשר בבעלותך.

12. לפני תחילת העסקתך במועצה עליך לפגוש את ראש הרשות - מר יוסף אסרף להיכרות.

יש להמציא את כלל המסמכים הרלוונטים עד למועד תחילת העבודה, ללא כלל הטפסים לא ניתן יהיה להתחיל עבודה ברשות.

 

1
מסמכים נלווים
2
עובד/ת חדש/ה
3
העלאת מסמכים
4
העסקת קרובי משפחה
5
גרירת ותק
6
אחר
7
חתימה והצהרה

1. עם כניסתך למערכת עובדי המועצה המקומית גבעת זאב, אנו מברכים אותך בהצלחה בתפקיד.

2. מצ''ב מסמכים אשר הינך מתבקש למלא בהקפדה ולשלוח למחלקת כוח אדם בהקדם. 

3. הנך מתבקש להעביר אלינו צילומים של תעודות המעידות על השכלתך(כולל השתלמות).

4. בריאות - חובה עלייך להמציא אישור רפואי מרופא המשפחה המעיד על כשירותך לעבודה, וזאת טרם תחילת עבודתך במועצה.

בנוסף לאמור הנך מתבקש להצהיר על בריאותך שהיא תקינה ותואמת לתפקידך ואינך סובל ממחלה או מגבלה כל שהיא.

5. ותק - הנך מתבקש/ת להגיש מסמכים כמפורט להלןL

א. טופס מביטוח לאומי - ''תקופת עבודה ופרטי מדווחים''.

ב. אישור על שירות צבאי ( צילום מפנקס מילואים). ובכל מקרה, לא יוכרו יותר מ10 שנות ותק סה''כ(עפ''י אות''ש) לדירוג המנהלי.

 

לידעיתך - הכרה בשנות הותק יהיה רק לאחר הגשת המסמכים ולא רטרואקטיבית.

 

6. נסיעות - עובד הזקוק בדרך כלל לתחבורה כדי להגיע למקום עבודתו בין אם הוא משתמש בתחבורה ציבורית ובין אם הוא משתמש ברכב פרטי או אחר, זכאי לקבל קצובת נסיעה

בתנאי שהמרחק בין ביתו של העובד לבין מקום עבודתו הוא מעל למרחק של שתי תחנות אוטובוס/ 500 מטר.

על העובד/ת חלה החובה להצהיר זאת בכתב על גבי הטופס המצ''ב.

7. מס ועד - עם קבלתך לעבודה יופרש מס ועד אוטומטית, אלה אם כן יתקבל מכתב התנגדות להורדה זו.

8. קרן השתלמות - עובד הרשות המקומית זכאי להצטרף לקרן ההשתלמות הקיימת בשיתוף עם האיגודים המקצועיים השונים לעובדים המדורגים בדירוג המנהלי וחינוך נוער וקהילה רק לאחר שנת

עבודה במועצה, ולא לפני כן, לעובדים מקצועים מתחילת העסקתם. אחוזי ההפרשה לקרן יהיו 7.5% הפרשת המעביד ו2.5% הפרשת העובד.

9. שעות וימי עבודה

א. שבוע העבודה ככלל הוא בן 5 ימי עבודה, אלא אם נקבע חרת בתנאי העסקתך.

ב. הנך חייב אישית להחתים את כרטיס הנוכחות שלך בשעון הנוכחות(טלפוני/אצבע), ולהעבירו עד ה- 5 לכל חודש לאישור בתחימת ממונה ולמחלקת כח אדם.

ג. הנך חייב לדייק לבוא לעבודה בשעה שנקבעה להתחלת עבודתך. עובד אשר יאחר לעבודה ולא חתום מיד עם בואו, ייחשב כאילו נעדר מהעבודה באותו יום.

10. היעדרות

א. עובד לא יעדר מהעבודה אלא מהסיבות הבאות: מחלה, לידה, אבל, תאונת בעבודה באישור רופא, שירות מילואים או לצורך חופשה מאושרת.

ב. עובד במשרה מלאה: ידוע לי כי במידה ואהיה מעוניין לעבוד עבודה נוספת, אני חייבת לקבל את אישור המועצה.

ג. ידוע לי כי איני רשאי להביא למקום עבודתי אדם אחר כל שהוא במקומי,(כולל בני משפחתי).

ד. ידוע לי כי חלה עלי חובת דווח על שינויים פרטיים הקשורים בי כגון: נישואין, הולדת ילד, העתקת מקום מגורים , כל שינוי מהנתונים שמסרתי לכם, כ''כ אני מתחייב להביא לידיעתכם באם ישנם נגדי או נפתחו נגדי הליכים פליליים כלשהם.

 

הערה חשובה: עובד לא יעבוד ללא אישרו מחלקת כ''א בלבד. הוראות אלה אינן באות במקום הוראות הקיימות באוגן תנאי שרות של הרשויות המקומויות אלא להדגיש ולהאיר בלבד.

בחתימתי מטה הריני מנהיר בזאת כי קראתי והבנתי את כל הנאמר, מאשר בחתימתי להתחייב למלא את האמור, ובאתי על החתום.

 

Browser not supported

עובד יקר

יש לצרף את כלל המסמכים הרלוונטים.

יש לצרף אישור רפואי של רופא משפחה

יש לצרף אך במידה וזה רלוונטי

יש לצרף אסמכתא מחברת הפנסיה

יש לצרף את הטופס של ההסתדרות אליה תרצה להצטרף

במידה וזה רלוונטי יש לצרף את המסמך הרלוונטי

אך במידה ותפקידך מזכה אחזקת רכב

יש להעלות את הטופס החתום ע''י המשטרה

1. כללים והגדות:

1.1 כללים והגדרות כמפורט ב'' אוגדן תנאי שירות, חובות וזכויות של העובדים בשלטון המקומי'' פרק 2.1 (סעיף106).

1.2 עובד -עובד זמני, קבוע, ארעי,  מועסק עפ''י חוזה.

1.3 קרוב משפחה - בן זוג, בת זוג, הורה,בן, בת, אח ,גיס, דוד, דודה, בן-אח , בת- אח, בן- אחות, חותן , חותנת , חם , חמות ,חתן ,כלה , נכד, נכדה , לרבות חורג או מאומץ.

 

2. סייגים

2.1 לא יתקבל אדם לעבודה ברשות המקומית ולא יועבר עובד למשרה שעליה ממונה קרוב משפחה שלו.

2.2 לא יועסק ולא יתמנה ממונה ביחידה כלשהיא ברשות המקומית אשר בה עובד קרוב משפחה שלו כך שתהיה ביניהם כפיפות.

2.3 למרות האמור בסעיפים 2.1 ו2.2 לעיל, יכול להתקבל לעבודה עובד קרוב משפחה אם הינו 

בעל מקצוע ו/או בעל כישורים מקצועיים הדרושים לביצוע עבודה/ תפקיד זה.

 

3. קבלת העובד:

3.1 קבלת עובד לעבודה ברשות המקומית כאמור בסעיף 2.3 אפשרית אך ורק בהמלצת מנהל המנגנון.

3.2 המלצת מנהל המנגנון התון בכתב, כולל נמקה מפורטת להמלצתו ובצירוף אישורים המעידים על רמתו המקצועית וכישוריון של העובד קרוב המשפחה.

3.3 מנכ''ל הרשות המקומית) במידה ואין תפקיד זה, מזכיר הרשות) ישקול האם לקבל את המלצת מנהל המנגנון, במידה והחליט בחיוב, יביאה לאישור ראש הרשות המקומית.

3.4 האישור הסופי לקבלת עובד קרוב משפחה לעבודה ברשות הינה בידי ראש הרשות המקומית(מצ''ב דטגנת אישור ב3/ 010-95).

 

יש לצרף אך במידה וזה רלוונטי

1. כללים והגדרות

1.1 כללים והגדרות על בסיס פרקים 3.4 ו3.5 ב''אוגדן תנאי שירות, חובות וזכויות של העובדים בשלטון המקומי''.

1.2 ההסדר בדבר הכרת ותק ממרום עבודה קודם חל על עובדים המדורגים בדירוג עובדי מינהל ושירותים.

1.3 ותרק מוכר ממקום עבודה קודם הינו עד 10 שנים ובתני שהעובד דורג בו בדירוכ עובדי המינהל ושירותים והסכמי העבודה בשירות הציבורי חלו על מקום העבודה.

1.4 האמור חל גם לגבי שנות ותק בשירות צבא הקבע ושנות ותק של אזרח עובד צה''ל. על שנות השירות בצבא קבע מוכרות כשנות ותק.

1.5 עובדים בעלי כישוריים אקדמאיים - הותק יחשב מיום קבלת התואר, לפי שנות עבודה בפועל.

1.6 סך כל שנות הותק של עובד אינו יכול להיות למעלה משיא שנות הותק כי שנקבע בהסכמים הקיבוציים.

1.7 הכרה בשנות ותק ממקום עבודה קודם ו/או שירות בצה''ל (סדיר וקבע) הינה לגבי שכר בלבד.

הכרה בשנות ותק כאמור אינה חלה על זכויות רישה(גימלאות ופיצויים), מכסת ימי מחלה, מכסת ימי חופשה, קידום דרגה וכדומה.

1.8 ההכרה בשנות ותק של שירות בצה''ל (צבא סדיר)חלה על הדירוגים הבאים:אדגמאים במדעי החברה והרוח, עובדי המנהל והשירותים, ביוכימאים , מיקוביולגים והנדסאים.

1.9 שירות לאומי של לפחות 12 חודשים - 40 שעות בשבוע מוכר לצורך ותק בשכר ובשכר בלבד

1.10 תקופת שירות ללא תשלום במסגרת הנח''ל או ישיבת הסדר תוכר כשירות סדיר בצה''ל לצורך תשלום ותק.

התקופה לא תעלה על שלוש שנים לחייל ושנתיים וחצי לחיילת.

האמור חל אר ורק לגבי עובד שאינו מקבל תשלום ותק עבור שנות שירות דיר בצה''ל.

2 הגשת בקשה לגרירת ותק:

2.1 עובד המבקש הכרת ותק עבור שנות עבודה שלפני תחילת עבודתו ברשות המקומית ימלא טופס '' בקשה להכרה בשנות ותק'' בצירוף תעודות מעידות( מצ''ב דוגמת טופס ב1/ 008- 95 ),

2.2 הטופס כאמור יוגש למחלקת המנגנון.

2.3 הטופס המאושריועבר ממחלקת המנגנון למדור שכר לעדכון תשלומים.

2.4 התשלום מהיום בו הגיש העובד את המסמך המעיד.

 

יש להעלות אך במידה וזה רלוונטי

יש לצרף אישורי ותק מעבודות קודמות

במידה וישנם מסמכים נוספים שתרצה להוסיף/ לרשום הערות

מצ''ב

בחתימתי מטה הנני מצהיר/ה כי כל הפרטים שמסרתי נכונים וכי קראתי והבנתי את כל הנאמר בעמודים אלו,

ומאשר בחתימתי להתחייב למלא את האמור ולהודיע בכל שינוי.

Browser not supported